FANDOM

Kiichi Miyazawa
Kiibo
Pseudonim Kiibou/Keybou
Pochodzenie Japonia
Pierwsze Pojawienie(anime) OVA 01
Pierwsze Pojawienie(manga) Koukou Tekkenden Tough Rozdział 01: Becoming a star
Płeć Mężczyzna
Wiek 19 lat
Głos Mitsuo Iwata (japoński)
Michael Sinterniklaas (angielski)
Styl Walki Nadashinkage-ryu
Rodzina Seiko Miyazawa (ojciec)
Kiichi Miyazawa - główny bohater serii. Syn wojownika imieniem Seiko Miyazawa. Dziedzic sekretnej sztuki walki Nadashinkage-ryu.

OsobowośćEdytuj

W młodości, Kiichi był głośną osobą. Kochał walczyć, a jego celem było stanie się taką gwiazdą jak Bruce Lee czy Jackie Chan. Bardzo lczyła się dla niego wygrana z dobrymi wojownikami. Sprawiał wrażenie cwaniaka, nie bał się nikogo i niczego oraz był bardzo pewny siebie. Tak naprawdę, ta odwaga pozostała mu również w Tough. Często też nie docenia swoich przeciwników. Bardzo szanuje swojego ojca, którego nazywa "Oton". Szacunek ten widać na pierwszy rzut oka, choć podchodzi do ojca z dystansem. Wielkim dowodem szacunku jest fakt, że gdy został niepełnosprawny, Kiichi walczył by zarobić na jego operację. Innym dowodem jest przestrzeganie przez Kiichego zasad, których ojciec go nauczył. Przykłedem takiej zasady jest uczciwa walka z przeciwnikami czy nie zabijanie ich.

HistoriaEdytuj

Koukou Tekkenden Tough:Edytuj

Kiichi Miyazawa jest uczniem szkoły średniej - szkoły zawodowej Aoba.

Tough:Edytuj

Kiichi jest uczestnikiem walk Darkfighting. Jednakże ma już 19 lat i walczy w ciężkiej kategorii wagowej. Pierwszy raz widzimy go podczas walki z Mamothem Nishim. Mammoth mówi Kiichiemu o jego chorej córce i prosi o ulgi w walce, ale ten mu ich nie daje. Kiichi sam potrzebuje pieniędzy, aby pomóc swojemu choremu ojcu. Pokonuje Mammotha dusząc go jego własnymi włosami.
Młody kiichi

Młody Kiichi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki